De kracht van visuele communicatie.

Emotionele connectie

Met visual storytelling krijgt je communicatie de aandacht die ze verdient. De band met je organisatie groeit door consistent te overtuigen in beelden. Je krijgt er geïnteresseerde klanten en betrokken medewerkers voor in de plaats.

Hogere leesbereidheid

Maak je interne en externe communicatie behapbaar en overtuigend, zodat je de drempel om te lezen wegneemt. Iedereen zal willen weten waarover deze blikvanger gaat.

Top of mind

Na een vorming of congres met diverse sprekers, wil je uiteraard dat jouw project of boodschap het meest onthouden wordt. Heel eenvoudig: door tekst te combineren met sprekende beelden, blijft de inhoud beter hangen in onze hersenen.

Een eigenzinnige bril

Achter Spoor Oost ontwerp sta ik, Ellen Beullens. Grafisch vormgever én psycholoog.
Deze combinatie zorgt voor een unieke, analytische blik op beeldend vertellen.

Met visuele storytelling wil ik interne en externe communicatie behapbaar en overtuigend maken, zodat een boodschap de aandacht krijgt die ze verdient. Ik gelooft erin dat als je een doelpubliek consistent triggert met beelden die raken, de emotionele connectie met een project of organisatie groeit. Door in te zetten op beeldende communicatie, streef ik ernaar om waardevolle projecten, ideeën en intenties in een organisatie niet verloren te laten gaan.

Tijdens mijn werk als klinisch psycholoog maakte ik kennis met de kracht van beelden. Ze activeren iets waar we ons eerder niet bewust van waren. Met woorden alleen zie ik mensen vaak in cirkels rond de essentie draaien.

Aan de hand van visueel materiaal gaf ik therapie letterlijk vorm. Het werd uiteindelijk de eerste stap richting mijn carrièreswitch tot grafisch vormgever.