Delta Technics is de bedrijf gespecialiseerd in databekabeling. Ze voorzien telefoon- en internetaansluitingen in grote bedrijven. Zij vragen het uitwerken van een huisstijl om hun communicatie visueel aantrekkelijker te maken.
Het bedrijf is op te delen in 3 subdivisies: cabling, datacommunicatie en building intelligence. In de zoektocht naar het logo was het belangrijk deze 3 onderdelen zichtbaar te maken. Dit gaf de aanzet tot het onderzoek naar een hele nieuwe huisstijl.
Kleuren die stoer en fris zijn en een illustratie van kabels die onmiddellijk weggeven wat het bedrijf doet.
Uitbreiding van de huisstijl
Later volgde de geboorte van Delta Care. Het broertje van Delta Technics dat zich specifiek focust op technische services in de zorgsector. Ook hiervoor willen ze een huisstijl die in lijn ligt met Delta Technics, maar toch zijn eigen identiteit heeft.
Het logo en de huisstijl van Delta Technics werden vertaald naar een visuele identiteit met de zorgsector als klant in het achterhoofd. Vooral het gebruik van wit en zachte, uniforme kleuren bepalen de uitstraling.